Rss Feed
  1. Axenda fin de semanado 3ao 5de novembro

    xoves, 2 de novembro de 2017

    Suxerencias de ocio e cultura para esta fin de semana no Morrazo, Vigo e Pontevedra



    circuloscolores


    Para toda la familia

    PONTEVEDRA_CUENTOSEl viernes a las 18h en la Biblioteca Pública de Pontevedra estará Polo Correo do Vento con el taller y cuentacuentos Coñecendo a Vía Láctea con Antonia Ferrín

    PONTEVEDRA_TEATROEl domingo comienza en el Pazo da Cultura de Pontevedra el Festival das Cóxegas y lo hace con el espectáculo Tragasueños de la compañía Teatre al Detall. Pequeños y mayores podrán conocer el valor terapéutico de los cuentos y de cómo la solución a los problemas se puede encontrar en el interior de uno mismo.
    POIO_OS BOSQUINENOS. El sábado podréis disfrutar en familia de un nuevo encuentro de Os Bosquinenos en Poio. Será desde las 11 a las 14h en el entorno de la Ruta dos Muiños da Freixa. Aprenderéis a construir comederos para aves y ardillas, además de jugar y pasarlo genial en este hermoso jardín. Aquí podéis consultar más información! Y aquí os cuento un poco más sobre Os Bosquinenos!
    VIGO_CUENTOSEl viernes a las 18h en la Biblioteca Pública de Vigo los niños y niñas de 9 a 12 años podrán participar en A arte como ferramenta científica, un taller didáctico y artístico para aprender ciencia de una manera diferente. Habrá dos turnos y es necesario inscribirse previamente para participar.
    VIGO_CUENTOS. El sábado a las 12 horas en la Biblioteca Pública de Vigo estará Erica González con A sala de Catapunchimpúm. Una sesión de cuentos para niños y niñas a partir de 3 años.
    VIGO_TEATRO. El domingo a las 18h en el Auditorio del Concello de Vigo estará el espectáculo de títeres Antón Comodó

    OTROS PLANES

    Monólogo de Victor Grande | Moaña.




    ventos que se celebran en Biblioteca Xosé Neira Vilas

    Club de lectura

    LIBROS

    Club de lectura

    Fecha: 2 de Noviembre de 2017
    O "Club de lectura" é un grupo de persoas afeccionadas á lectura que se reunirá dúas veces ao mes (1º e 3º xoves) na biblioteca para comentar e valorar un libro proporcionado pola propia biblioteca [leer +]
    Memorias dun neno labrego

    CHARLAS Y CONFERENCIAS

    Memorias dun neno labrego

    Fecha: 3 de Noviembre de 2017
    Encontro co filólogo vigués Suso Moinhos que nos falará da súa tradución ao esperanto do libro de Xosé Neira Vilas "Memorias dun neno labrego". A obra ten como título "Memorajoj de Kampara Knabo" [leer +]
    Samaín

    EXPOSICIONES

    Samaín

    Fecha: del 24 de Octubre al 5 de Noviembre de 2017
    A través das mostras bibliográficas, a biblioteca expón escolmas da bibliografía máis destacada do fondo sobre diversas temáticas, para que o público poida coñecer mellor o fondo que posúe a [leer +]
    Recomendación do mes

    EXPOSICIONES

    Recomendación do mes

    Fecha: del 1 al 30 de Noviembre de 2017
    A través das recomendacións do mes a biblioteca expón a bibliografía dun determinado escritor ou escritora, para que o público poida coñecer mellor a súa obra e gozar co fondo que posúe a biblioteca.
    [leer +]
    100 Anos da Revolución Rusa

    EXPOSICIONES

    100 Anos da Revolución Rusa

    Fecha: del 1 al 30 de Noviembre de 2017
    A través das mostras bibliográficas, a biblioteca expón escolmas da bibliografía máis destacada do fondo sobre diversas temáticas, para que o público poida coñecer mellor o fondo que posúe a [leer +]




        

    0 votos
    Samaín
    Samaín

    Biblioteca Xosé Neira Vilas

    Avda. Martínez Garrido, 21 36205 - Vigo
    Web oficial
    del 24 de Octubre al 5 de Noviembre de 2017
    Gratuito
    Horario: MAÑÁS: de martes a sábado de 10:30 h a 14:00 h - TARDES: de luns a venres de 17:00 h a 20:30 h
    A través das mostras bibliográficas, a biblioteca expón escolmas da bibliografía máis destacada do fondo sobre diversas temáticas, para que o público poida coñecer mellor o fondo que posúe a biblioteca.

    Estas obras están a disposición das persoas usuarias da biblioteca en consulta en sala e dispoñibles así mesmo para o servizo de préstamo.

    Destinatarios: público xeral, todas aquelas persoas que se acheguen 



    ¡La décima edición de Pontedetapas ya está aquí!




    Durante 18 días, los pontevedreses tenemos una misión: buscar la mejor tapa de la ciudad. Un total de 52 locales de hostelería compiten en la décima edición del certamen Pontedetapas, que se celebra hasta el próximo 19 de noviembre.





  2. 0 comentarios:

    Publicar un comentario