Rss Feed
  1. Libros ás Rúas Marzo 2017

    luns, 6 de marzo de 2017

    Chegou o mes de marzo, e con el os libros da nosa biblioteca voltan ás rúas, percorren comercios e tendas, achegándose de novo aos veciños de Bueu.

     E como marzo é o mes da muller, nesta ocasión a nosa iniciativa estará adicada a unha das máis recoñecidas escritoras contemporáneas do noso país, Almudena Grandes, e aos seus Episodios de una Guerra Interminable.

    Episodios de una Guerra Interminable é un proxecto que naceu no 2010 inspirado nos Episodios Nacionales de Benito Pérez Galdós. Consta de seis novelas independentes, que percorren a posguerra e a ditadura franquista ata 1964, das que xa están publicadas tres: Inés y la Alegría (2010), El Lector de Julio Verne (2012) y Las Tres Bodas de Manolita (2014).

    Así, nos vindeiros días, os escaparates da vila lucirán fachendosos unha invitación á lectura en forma de cartaz:




    "La literatura es vida para la gente que está viva, te permite vivir, además de tu propia vida, otras muchas vidas"

     "La literatura da alas y eleva a los lectores sobre la realidad. He aprendido muchas cosas en la vida, pero aún más, en los libros que he leído"

    "La instintiva necesidad de escuchar sobre otras historias y saber de otras vidas es la fuerza que nos empuja en tanto que seres humanos a leer" 

    "El lenguaje trata de la expresión del pensamiento, ya que sólo existe aquello que podemos decir. Si perdemos palabras que nombren cosas estaremos perdiendo también esas cosas; la gente no llega a comprender hasta qué punto el lenguaje pobre empobrece el pensamiento, las experiencias y los placeres de la vida”

    Almudena Grandes

  2. 0 comentarios:

    Publicar un comentario